POJETÍ VZDĚLÁVACÍCH CÍLŮ V ČR A NĚMECKU ANEB UMĚLECKO-PEDAGOGICKÁ INTERPRETACE KURIKULÁRNÍCH DOKUMENTŮ ČESKÝCH A BAVORSKÝCH GYMNÁZIÍ
Věra Uhl Skřivanová
Formát B5, 246 stran,
Publikace přináší velké množství nových komparativně pedagogických poznatků o stavu české a bavorské výtvarné výchovy. První část je deskripcí současné situace v oblasti česko-německé srovnávací pedagogiky umění. Vymezuje soudobý rámec pojetí srovnávací pedagogiky, věnuje se širším historicko-kulturním vazbám mezi ČR a Bavorskem, zabývá se aktuálním pojetím vzdělávacích cílů, pojmu „kompetence“ a proměnám umělecko- pedagogických konceptů v Německu. Druhá část publikace přináší výsledky konkrétního výzkumného projektu, realizovaného v českém a německém prostředí.
o
POJETÍ VZDĚLÁVACÍCH CÍLŮ V ČR A NĚMECKU
- Kód výrobku: POJETÍ VZDĚLÁVACÍCH CÍLŮ V ČR A NĚMECKU
- Dostupnost: 1
-
300CZK
- Cena bez DPH: 300CZK