Naomi Kleinová     (Bez loga

                  Překlad Pavel Kaas, váz. s přebalem, 512 stran,  vydání 1, poprvé vyšlo 02.05.2005, 3. dotisk 25.10.2012.

Rozsáhlá a exaktními statistickými údaji podpořená studie o podobách moderního marketingu. Kleinová ve čtyřech oddílech své práce (Bez prostoru, Bez volby, Bez práce, Bez loga) demaskuje praktiky soudobého reklamního průmyslu, ukazuje, jak ve 20. století rostl význam, který hrála v propagaci výrobku rádoby prestižní značka až do té míry, že značka zastínila výrobek a stala se sama dobře prodejným a draze placeným artiklem. Popisuje zaměstnanecké praktiky nadnárodních korporací, zejména to, jak těží z levné pracovní síly v zemích třetího světa, a bezostyšnost, s jakou si reklama přivlastňuje veřejný prostor. Kniha překvapí zejména odhalením skutečného rozměru a dosahu obchodních a reklamních praktik, kterým jsme dnes a denně vystaveni.


              O autorovi: Naomi Kleinová se narodila v Montrealu v roce 1970, žije v Torontu. Mapování celosvětového aktivismu namířeného proti vlivu nadnárodních korporací, ze kterého vzešla kniha Bez loga (poprvé vyšla v roce 2000), věnovala zhruba pět let. Svému tématu se nepřestala věnovat ani po jejím vydání, pravidelně přispívá do kanadského deníku The Globe and Mail, do britského Guardianu i dalších médií, pohostinsky přednášela na prestižních amerických univerzitách Harvard, Yale a New York University. V roce 2002 vychází kromě nového vydání No Logo její nová kniha Fences and Windows: Dispatches from the Front Lines of the Globalization Debate (Ploty a okna: Depeše z první linie debaty o globalizaci), která shrnuje její stati, články a přednášky na témata otevřená v její předchozí knize. Více informací o autorce a tématech, jež sledovala v knize Bez loga, poskytne internetová stránka www.nologo.org.

Napsat recenzi

Poznámka: Nepoužívejte HTML tagy!
    Špatný           Dobrý

Naomi Kleinová Bez loga

  • Kód výrobku: Naomi Kleinová Bez loga
  • Dostupnost: 1
  • 550CZK

  • Cena bez DPH: 550CZK