UČEBNICE Z POHLEDU PEDAGOGICKÉHO VÝZKUMU
Petr Knecht, Tomáš Janík a kol. (2008)
Formát B5, 198 stran, náklad 200 ks
Cílem monografie je mapovat pole výzkumu učebnic především v kontextu kurikula a školní výuky a přispět k rozvoji teoretické, metodologické a poznatkové základny výzkumu učebnic. V první části monografie jsou zařazeny teoretické, přehledové a metodologické studie, které se týkají obecné problematiky výzkumu učebnic, psychodidaktických přístupů ke zkoumání učebnic, problematiky tvorby, hodnocení a užívání učebnic ve výuce a metodologických problémů spojených s hodnocením učebnic. Ve druhé části monografie jsou zařazeny empirické studie (výzkumná sdělení), jež přináší nové poznatky o využívání učebnic ve školní výuce, o vzdělávacích obsazích v učebnicích a o obtížnosti textu učebnic.
UČEBNICE Z POHLEDU PEDAGOGICKÉHO VÝZKUMU
- Kód výrobku: UČEBNICE Z POHLEDU PEDAGOGICKÉHO VÝZKUMU
- Dostupnost: 1
-
210CZK
- Cena bez DPH: 210CZK