G. D. Fenstermacher, J.F. Soltin
Autoři vysvětlují silné a slabé stránky 3 zákl. postupů učitelů k vyučování, manažerský, facilitační a přístup svobodného vzdělávání a ilustruje na řadě příkladů. Jejich cílem je umožnit učiteli kriticky zhodnotit vlastní vyučovací styl, porozumět přednostem a nedostatkům, případně u studentů si svůj vlastní styl vytvářet.
Lze nějak roztřídit přístupy učitelů k vyučování a rozhodnout, zda je některý lepší? Autoři vymezují tři základní typy přístupu učitelů k vyučování. Manažerský přístup chápe učitele jako manažera učení a získávání znalostí, dovedností, vědomostí a kompetencí. Facilitační přístup mají učitelé, kteří se zaměřují na rozvoj a péči o jedinečné schopnosti a osobnostní rysy každého žáka, podporují jeho autenticitu. Přístup „svobodného“ vzdělávání pohlíží na učitele jako na osvoboditele ducha. Autoři knihy vysvětlují silné a slabé stránky každého z přístupů a ilustrují jednotlivé přístupy řadou příkladů. Jejich cílem je umožnit učiteli kriticky zhodnotit svůj vlastní vyučovací styl, porozumět jeho přednostem a nedostatkům, případně – u studentů učitelství – uvědoměle si svůj styl vytvářet.
160x230 mm, 128 str.,
Vyučovací styly učitelů
- Kód výrobku: Vyučovací styly učitelů
- Dostupnost: 1
-
219CZK
- Cena bez DPH: 219CZK